Advertisement
STIRI — noiembrie 23, 2015 at 6:05 pm

Lamborghini Huracan LP 580-2 la Salonul Auto din Los Angeles

by

Așa cum o furtună se poate transforma brusc într-o tornadă, la fel și un Lambroghini se poate transforma din taurul care miroase flori și refuză lupta în coridă într-o bestie gata să te ia în coarne.

Lamborghini Huracan LP 580-2 este un Huracan cu tracțiune spate, mai ușor și mai ieftin decât fratele său cu tracțiune integrală. Și mult mai roșu. Motivul pentru care există un astfel de Huracan în portofoliul Lamborghini este că o tracțiune spate pe un Lamborghini este ca un lansator de rachete  într-un spital de nebuni. Nimic nu poate fi mai trăznit decât un Lamborghini descătușat de pârghiile trase de Audi. Și cum posesorii de Ferrari cam fac mișto de ei, cum că s-au cam domolit, că nu mai sunt ce au fost odată, e de înțeles că Lamborghini trebuie să retalieze din când în când cu astfel de ediții speciale pentru a-și mai spăla din rușine.

Lamborghini Huracan LP-2 (2)

Lamborghini Huracan LP 580 – 2 este cu 33 de kilograme mai ușor decât versiunea cu tracțiunea integrală, iar motorul V10 de 5,2 litri dezvoltă cu 30 CP mai puțin, dar tot reușește să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde și atinge o viteză maximă de 320 km/h. În plus, este cu 20.000 de euro mai ieftin decât un lamborghini Huracan LP 580-4, ceea ce nu-l face neapărat ieftin.

Lamborghini Huracan LP-2 (4)

Conform spuselor lui Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini, acesta nu este singurul Lamborghini cu tracțiune spate la care trebuie să ne așteptăm, ci se pregătește o versiune și mai ușoară, mult mai puternică, care va pune cu siguranță un semn de exclamare deasupra tuturor posesorilor de Ferrari. Rămâne de văzut dacă va fi o mașină care-ți zguduie retina, timpanele și contul din bancă, sau una care va pune adevărate probleme unui Ferrari, pe un circuit. Dar mai bine vedeți cu ochii voștri ce este de văzut și auziți cu urechile voastre ce este de auzit.

 

Sursa – Worldcarfans

Citeste si...

VIDEO: Noul Ford Fiesta – Cel mai avansat tehnologic model de clasă mică
Startul 4V Rally Raid România intră în linie dreaptă

Lasa un comentariu:

Comentarii