Advertisement
STIRI — mai 24, 2017 at 1:35 pm

VW Golf GTI First Decade – Șoc hibrid de peste 400 CP la Worthersee

by

Tinerii ucenici din cadrul Volkswagen și Sitech au creat prototipurile hibride Golf GTI First Decade și Golf GTE Variant ImpulsE, pentru ediția din 2017 a evenimentului Worthersee Treffen. Acesta este cea mai mare întâlnire anuală de modele produse de grupul Volkswagen și trecute prin modificări de personalizare.

GTI-Treffen 2017 am Wörthersee: Der Golf GTI First Decade aus Wolfsburg

În 2017 se împlinesc 10 ani de când Volkswagen susține talentul ucenicilor săi, lăsându-i să creeze versiuni nu doar personalizate, ci chiar și inovatoare ale modelelor de serie. Cele două creații de anul acesta propun abordări diferite ale propulsiei hibride. Una pune accent pe eficiență și autonomie, fiind vorba despre un VW Golf GTE Variant a cărui piesă de rezistență este o baterie prototip, cu capacitate crescută de 8,8 kWh la 16,8 kWh. Această baterie dublează autonomia în regimul de rulare complet electric. Modelul prototip cu putere totală de 165 kW se numește VW Golf GTE Variant ImpulsE și a fost dezvoltat de 14 ucenici proveniți de la uzina de vehicule Zwickau, uzina de motoare Chemnitz și de la celebra Fabrică Transparentă din Dresden.

Auszubildende gestalten mit Digital-Technologien effizient und schnell den einzigartigen Wörthersee-GTI 2017
Al doilea prototip expus la evenimentul din Austria se numește Golf GTI First Decade și are un caracter de show car mai pronunțat, precum. Hatchback-ul creat de 13 ucenici cu vârste între 18 și 23 de ani, selectați din cadrul Volkswagen și Sitech, este un model cu valențe sport puternice. Mai exact, acesta este animat de cei 410 cai putere ai unui motor pe benzină, la care se adaugă cei 12 kW dezvoltați de un motor electric de 48 V. Propulsorul cu ardere internă livrează resursele către roțile din față, în timp ce motorul electric angrenează și roțile posterioare. Astfel, rezultă un sistem de propulsie hibrid care oferă și tracțiune integrală. Însă cele două motoare pot fi folosite și independent. Asta înseamnă că VW Golf GTI First Decade poate rula și în mod 100% electric. Autonomia electrică este recuperată din mers, deoarece sistemul de frânare regenerativ încarcă cele două baterii montate în partea din spate a mașinii. Șoferul poate selecta diverse moduri de rulare folosind fie o aplicație prin intermediul unei tablete, fie prin ecranul sistemului infotainment, când se activează conectivitatea prin Mirror Link.
VW Golf GTI First Decade a fost creat în 9 luni, pe baza ideilor furnizate de ucenicii care urmează 6 specializări. Acesta este al 10-lea prototip GTI produs conform viziunii ucenicilor VW, motiv pentru care poartă numele VW Golf GTI First Decade. Prototipul a știut să sune trompetele pentru aniversarea unui deceniu de inovație gândită de tinerii proiectanți și prin sistemul său audio de 1.690 W.

Citeste si...

Jacob & Co. Twin Turbo – Balet mecanic cu două module tourbillon tri-axiale
Bentley Bentayga Mulliner urcă la noi cote ale luxului

Lasa un comentariu:

Comentarii