Advertisement
STIRI — decembrie 23, 2015 at 1:07 pm

Volkswagen ar putea renunța la sloganul „Das Auto”

by

Volkswagen va rămâne o mașină, dar nu va mai fi mașina absolută.

Scandalul Volkwagen a creat niște valuri care au inundat toate structurile companiei. De la acționari, la ingineri, contabili sau portari, toți oamenii de acolo sunt acum arătați cu degetul ca un exemplu negativ. Îndrăznim să spunem că până și integritatea neamului german a fost afectat de acest eveniment neașteptat.

Volkswagen (3)

Conform celor de la Reuters, Volswagen ar putea renunța treptat la sloganul „Das Auto” în urma unei discuții avute cu 2.000 dintre managerii grupului. Scandalul Dieselgate a dat un reset cashflow-ului mărcii Volkwagen, a distrus imaginea tuturor celorlate mărci ale grupului și a scos peri albi contabililor care  se ocupă de virgulele care au rezultat în urma „scurgerilor de informație”. O reformă în cazul grupului este iminentă, ba chiar există zvonuri despre un împrumut considerabil pe care Volkswagen ar urma să-l facă, dar și despre vânzarea unor mărci de lux.

Volkswagen (1)

Până se mai limpezesc apele, conducerea Volkwagen a ajuns la concluzia că sloganul „Das Auto” nu se mai potrivește cu poziția umilă și îngenuncheată a mărcii. Reuters afirmă că Dr Herbert Diess, unul dintre cei mulți CEO ai mărcii, a afirmat că sloganul este unul pretențios, absolutist și că a eșuat în a reprezenta ambițiile mărcii de a fi un lider în tehnologie. Suveranitatea a fost disputată între Volkwagen și Toyota de mai mulți ani, dar acum nemții nu mai au nici mijloacele, nici suportul moral pentru a se considera constructorii mașinii absolute. O schimbare de imagine este absolut necesară, iar noul slogan, oricare ar fi el, ar urma să fie promovat treptat consumatorilor. Se vorbește despre un mesaj simplificat, care ar putea fi doar „Volkswagen”, ceea ce ar fi o idee la fel de proastă ca instalarea acelor dispozitive magice care le-a atras urgia în care se află acum. Să sperăm că nu vom auzi și de la celelalte mărci germane sloganuri de genul – „Mercedes este Mercedes” sau „BMW și restul”. Nu de alta, dar dacă ăsta este nivelul de imaginație pentru care se cheltuiesc sume exorbitante, mai bine folosesc banii pentru chestii mai urgente și recunosc că le-a fost lene să se mai gândească la altceva. Ar fi mărca sinceri de data asta.

Sursa – Reuters

Citeste si...

Aston Martin DB11 – Prima poză spion fără camuflaj
ThinkGoodMobility, concursul Goodyear dedicat viitorului mobilității văzut de mileniali

Lasa un comentariu:

Comentarii