Advertisement
STIRI — ianuarie 16, 2017 at 5:13 pm

Viitorul văzut de Bentley: Afișaje digitale suprapuse pe lemn, pentru „generația conectată”

by

Wolfgang Dürheimer, Președinte și CEO Bentley, a descris viitorul mașinilor de lux în cadrul congresului mondial Automotive News organizat la Detroit.

OPEN DOOR_OLED_graphic

Șeful Bentley spune că în următorii industria auto va trece prin transformări majore, în care principala influență o vor avea milenialii, cei din așa-zisa generație C, adică generția conectată, și clienții din piețele care se află în curs de dezvoltare. Wolfgang Dürheimer subliniază că aceștia au așteptări foarte diferite de la mașinile de lux, în comparație cu clienții din prezent. Aceștia vor dori conectivitate evoluată și vor trăi într-o lume puternic urbanizată. Foarte interesant este că președintele Bentley spune că aceștia vor avea o atitudine total diferită și față ceea ce înseamnă să deții o mașină. Referirea aceasta face trimitere către noile șabloane comerciale ale serviciilor de car sharing.

„Noi credem că tehnologie nu este suficientă de una singură. Tehnologia izolată este rece și nu poate fi vreodată cu adevărat luxoasă. Nu trebuie să pierdem vreodată elementul uman.” – adaugă Wolfgang Dürheimer, care dorește ca Bentley să joace un rol de lider în a defini viitorul luxului.
Ne este oferit și un exemplu clar despre cum tehnologia modernă va fi integrată cu tradiția manufacturii rafinate: Un exemplu posibil ar fi suprapunerea de ecrane OLED peste inserțiile de lemn. „Aceste ecrane ultra-subțiri vor fi invizibile cu excepția momentelor când sunt folosite, de exemplu pentru a controla sistemul audio sau sistemul de climatizare.” Studiile Bentley arată că și clienții din viitor vor pune o mare valoare pe tradiție și pe arta manufacturii și vor cere produse frumoase, autentice și de înaltă calitate, precum și materiale fine dar sustenabile. Wolfgang Dürheimer descrie atingerea umană regăsită în manufactura Bentley drept detalii de tip „da Vinci”. Desigur, este o romanțare frumoasă, dar totodată reală, care justifică standardele și prețul modelelor Bentley. Iar soluția cu afișaje OLED transparente pare să nu obtureze frumusețea manufacturii, oferind totodată interacțiune în stil modern, digital. Judecând după imaginea oferită oficial de Bentley, nu arată rău soluția OLED.

Wolfgang Dürheimer are o viziune destul de clară și despre relația din Bentley și clientela sa: „Cred că există un mare viitor pentru servicii stil concierge mai diverse și mai sofisticate, care vor îmbunătăți viața clienților noștri. De asemenea, investigăm conceptul unei rețele globale de clienți Bentley – un club în care proprietatea nu se rezumă la un singur vehicul, ci mai degrabă îți dă acces la o soluție de mobilitate de lux în orașe selectate de pe mapamond.”

Wolfgang Durheimer, Bentley Motors

Wolfgang Durheimer, Bentley Motors

Citeste si...

Ford Fiesta ST200 devine racheta de buzunar
Audi va lansa un model Gran Turismo 100% electric

Lasa un comentariu:

Comentarii