Cu ocazia aniversării a 50 de ani de performanțe sportive și excelență Mercedes-AMG, Mercedes-Benz România anunță un parteneriat pe termen lung cu vedeta tenisului românesc feminin, Simona Halep.
Mercedes-Benz este o marcă sinonimă cu statutul de elită și cu standardele de excelență, lucru reflectat și de reputația ambasadorilor pe care îi are în România. Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu sunt personalități deja aliniate cu valorile mărcii. Iar lor li se alătură acum Simona Halep. Parteneriatul marchează și debutul campaniei locale dedicate aniversării a 50 ani de la fondarea diviziei de performanță AMG.
„Suntem încântați să o primim pe Simona Halep în familia Mercedes-Benz România, cu atât mai mult cu cât marcăm aniversarea a jumătate de secol sub umbrela ‘driving performance’ și a excelenței AMG,” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars and CEO Mercedes-Benz România. “Atât Mercedes-Benz România, cât și Simona Halep au un scop comun – The Best, iar în acest sens suntem încântați să anunțăm noul parteneriat.”
„Sunt mândră să fac echipă cu Mercedes-Benz în România, o companie cu un palmares indisputabil atât în furnizarea, cât și în promovarea excelenței, a performanței și a inovației. Sunt încrezătoare cu privire la această experiență incredibilă și sunt încântată să am Mercedes-Benz România alături în această călătorie,” a declarat Simona Halep.
Vedeta tenisului românesc a optat să conducă un Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé în prima parte a anului 2017, urmând a avea la dispoziție o suită de modele AMG, pe parcursul parteneriatului de durată cu Mercedes-Benz România. Gama Mercedes-AMG este compusă din peste 50 de modele, astfel că alegerile pot fi diverse.