Advertisement
STIRI — decembrie 15, 2017 at 6:38 pm

Range Rover SVAutobiography își cere coroana înapoi de la Bentley Bentayga

by

Statutul de cel mai luxos SUV i-a fost umbrit lui Range Rover de către Bentley Bentayga, care mai ales în versiune Mulliner oferă dotări exclusiviste, precum ceasul de aur Breitling, cu tourbillion și diamante, încorporat în bord.

rr185mysvalwbstatic28111701

Detalii complete despre Bentley Bentayga Mulliner puteți citi dând CLICK AICI.

Acum ne vom îndrepta atenția asupra facelift-ului primit de Range Rover, care aduce un nivel tehnologic, dar și de lux elevat considerabil.
La exterior, retușurile operate la nivelul blocurilor optice cu LED sunt cele mai notabile detalii noi. În schimb, în habitaclu actualizarea a fost mai amplă. Range Rover a preluat noul sistem infotainment de la avangardistul Velar. Asta înseamnă că, pe lângă instrumentarul de bord complet digital, regăsim două ecrane tactile cu diagonală de câte 10 inch, amplasare unul deasupra altuia în centrul planșei de bord. Land Rover descrie acest sistem infotainment cu trei ecrane, drept un majordom digital. Cert este că postul de conducere este acum în linie cu avangarda momentului.

rr18mydetail10101703

Habitaclul a fost gândit precum un sanctuar confortabil și luxos în care să te relaxezi sau să îți desfășori activitățile de business. Există 17 puncte de conectare a device-urilor în interior (USB, HDMI, prize de 12V etc.), completate de hotspot-ul WiFi 4G care permite conexiunea a până la 8 tablete, telefoane sau laptop-uri. Ocupanții locurilor din spate dispun și de câte o tabletă ancorată de spătarul scaunelor frontale.

rr185mysvalwbdetail28111713

Confortul a fost sporit și prin reproiectarea scaunelor cu perne mai moi. Fotoliile șoferului și pasagerului din față au câte 24 de reglaje, precum și cotiere ce pot fi încălzite. Pentru pasagerii din spate sunt oferite opțional fotolii care au 22 de reglaje electrice și câte 25 de programe pentru funcția de masaj de tipul celui cu pietre calde. Aceste fotolii din spate sunt mai late și au perne mai moi, spătarele lor se pot înclina electric cu 40 de grade. Șezuturile au încălzire și răcire, în timp ce cotierele, dar și suporții pentru picioare și tălpi au la rândul lor încălzire. De asemenea, spațiul pentru genunchi a crescut cu 186 mm, ajungând la 1.206 mm. Astfel, pasagerii din spate pot sta aproape întinși, bucurându-se de toate aceste funcții pe care le pot controla și printr-o aplicație de smartphone, chiar și când nu se află în mașină.

rr18mydetail10101714

Nu în cele din urmă, pasagerii din spate sunt tratați cu o dotare întâlnită în mod obișnuit la limuzinele Rolls-Royce. Mai exact, după ce se așează pe fotolii, nu trebuie să facă nici măcar efortul de a întânde mâna pentru a trage portiera. Au la dispoziție un buton care comandă închiderea electrică a ușii și care este amplasat pe consola dintre scaunele posterioare. Tot electric este acționată și ieșirea mășuțelor pliabile care stau ascunse în consola centrală din spate.

rr185mysvalwbdetail28111703
Spuneam la începutul articolului că Bentley Bentayga se laudă și cu un ceas mecanic creat special de Breitling. În acest sens Range Rover a apelat la parteneriatul cu orologierul Zenith, care a creat un ceas ce este încorporat în consola dintre fotoliile posterioare. Ceasul bazat pe modelul Elite 6150 are un bezel cu model ce îl imită pe cel din jurul butonului start/stop al motorului.
Tot acest tratament regesc este oferit de modelul de top Range Rover SVAutobiography, care are ampatament lungit și este finisat manual la divizia Special Vehicle Operation din Warwickshire.
Pentru cei care vor să accentueze performanțele dinamice, este propus modelul Range Rover SVAutobiography Dynamic. Acesta are o versiune de 565 CP și 700 Nm a motorului V8, care permite un sprint 0-100 km/h în 5,4 secunde.

rr18mysvautobiographydynamic10101701

Dar poate cea mai importantă noutate la capitolul motorizări este versiunea P400 e. Aceasta are un sistem de propulsie tip plug-in hybrid, care combină un motor Ingenium pe benzină, de 2 litri și 300 CP, cu un motor electric de 116 CP. Puterea cumulată a sistemului este de 404 CP. Cuplul cumulat este de 640 Nm. Autonomia în regim exclusiv electric este de 51 km. Iar demarajul 0-100 km/h se execută în 6,8 secunde.

Gama de motorizări disponibile pentru Range Rover SVAutobiography mai cuprinde alternativele: 3.0L TDV6 (258 CP, 600 Nm); 4.4L SDV8 (339 CP, 740 Nm); 3.0L V6 S/Charged (340/380 CP, 450 Nm).

Citeste si...

Bogdan Albulescu a purtat țintă Trends by Adina Buzatu la premiera din Berlin a filmului “Ilegitim”
Lexus și Toyota ocupă și anul acesta primele două poziții în clasamentul fiabilității realizat de Co...

Lasa un comentariu:

Comentarii