Advertisement
STIRI — ianuarie 29, 2018 at 11:58 am

Primus Auto inovează piața serviciilor auto cu lansarea Volvo Retail Experience și Volvo Personal Service

by

Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România, a inaugurează un concept de showroom și service inovator, care oferă clienților servicii eficiente și o relație personalizată. Noul showroom este rezultatul unei investiții de peste 1.000.000 euro.

_T1_3823

Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eșantion de 1 milion de clienți, relația, timpul și soluționarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacție. De aceea, Volvo Cars oferă Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE), două servicii care face întreținerea mașinii mai ușoară, mai plăcută și mai rapidă.

„Volvo este mai mult decât un producător auto, este un brand care gravitează în jurul oamenilor și al nevoilor lor. Într-o societate în care așteptările clienților sunt în continuă schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reușește să se mențină printre principalii jucători pe piața auto și să răspundă cerințelor tot mai mari cu servicii pe măsură. Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE) demonstrează încă o dată că omul este cel care stă la baza viziunii Volvo. Noua abordare Volvo are rolul de a ușura viața clientului și de a transforma o obișnuită revizie, spre exemplu, într-o experiență cu totul aparte. Respectăm timpul prețios al clientului, de aceea VPS și VRE înseamnă de fapt servicii personalizate, rapide și eficiente”, a declarat Alexandru Florescu, Managing Director, Primus Auto.

Relația dealer-client este îmbunătățită prin faptul că fiecărui client îi este alocată o echipă de service. Primus Auto menționează că majoritatea lucrărilor de mentenanță sunt gata în doar o oră. Totodată, clientul poate alege ora de check-in în service în funcție de programul său.

Primul Auto subliniază că un alt element unic pe piața de profil introdus în relația cu clientul este păstrarea aceluiași tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparații. Dealer-ul Volvo Cars explică: “Clientul va intra în posesia cărții de vizită a tehnicianului alocat și îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service și construirea unei relații cu cel care are grijă de automobil.”

_T1_3582

Foarte importantă în experiența trăită de client la showroom-ul și service-ul Primus Auto este faptul că în timp ce mașina este supusă controlului și reparațiilor tehnice, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spațiu primitor și confortabil, special conceput precum un living room scandinav. Dealer-ul ne oferă detalii în acest sens: ” Cât timp sunt efectuate reparațiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spațiu inspirat din stilul și cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist și este caracterizat de un mix de materiale naturale și mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă și confortabilă, clientul se bucură de Fika, tradițională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanții Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar și o zonă de joacă pentru copii.”

Nu în cele din urmă, noul showroom Primus Auto oferă două stații de încărcare gratuită pentru automobile electrice și hibride. Dealerul oferă clienților de mașini cu propulsii alternative inclusiv suportul unui tehnician certificat și servicii de reparații și mentenanță la standarde înalte.

Citeste si...

Volkswagen T6 și povestea celor 1.100 Nm
Echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu a încheiat prima zi la Acropolis Rally pe locul 3 în ERC3

Lasa un comentariu:

Comentarii