Advertisement
Lifestyle, STIRI — aprilie 22, 2016 at 1:49 pm

Primul magazin Boggi Milano a fost lansat în Băneasa Shopping City

by

Odată cu inaugurarea primulul său magazin în România, producătorul de modă bărbătească Boggi Milano ne-a prezentat și colecția primăvară/vară 2016.

https://www.facebook.com/MihneaRatteFotograf

https://www.facebook.com/MihneaRatteFotograf

Din 1939, marca Boggi Milano se remarcă drept un producător rafinat de modă bărbătească, adresată celor care apreciază un stil contemporan, modern și cosmopolit, dar care respectă eleganța tipică Made in Italy. Articolele vestimentare Boggi Milano mizează pe echilibru estetic, evită epatarea și sunt concepute respectând motto-uri precum cel care spune că „trecutul și viitorul generează eleganța prezentului”. Primul magazin Boggi Milano din țara noastră este acum deschis în Băneasa Shopping City, prezentând totodată și colecția primăvară/vară 2016.

Evenimentul de inaugurare care a avut loc în 21 aprilie a fost prezentat de Andrei Nourescu. Iar la acesta au participat peste 100 de vedete, jurnaliști, bloggeri, specialiști în domeniul modei și oameni de business, precum Speak One, Xonia, Andrei Leonte, Petre Fumuru, Kamara, Irina Maria Mohora, Dorin Chioțea, Cosmin Stan, Monica Iagăr, Norris Măgeanu, Maria Andreea, Dan Cruceru, Eli Roman, Paula Rusu, Cristina Șiscanu Ionescu, Cristina Herea.

Cu peste 135 de magazine în mai mult de 28 de țări, care cuprind piețele din Europa, Asia și Emirate, Boggi Milano produce anual peste 2 milioane de articole vestimentare. Succesul comercial și aprecierea de care se bucură din partea clienților sunt argumentate și de raportul calitate-preț obținut deoarece producția Boggi Milano este trimisă direct în magazine, fără alți intermediari.

Vă invităm să aflați secretele rafinamentului Boggi Milano vizitând magazinul din Băneasa Shopping City, precum și din prezentarea Colecției Primăvară/Vară 2016 expusă în cele ce urmează.

Immagini 149

BOGGI MILANO – COLECȚIA PRIMĂVARĂ/VARĂ 2016

Materiale confortabile, ușoare și exclusive sunt semnele distinctive ale Colecției Primăvară/Vară 2016 Boggi Milano, aducând libertate în garderoba fiecăruia. Îmbrăcăminte pentru bărbați accesibilă, fără vârstă, „transgenerațională”, creată pentru rutina de zi cu zi a bărbatului modern. Tema principală este „ÎMBRĂCĂMINTE LA PUTEREA A DOUA”, care se referă la crearea hainelor pentru stilul de viață în continuă schimbare al bărbatului contemporan și la un nou twist al stilurilor și formelor, redefinind astfel clasicismul pur.

Materiale confortabile – în modele destructurate strategic, cu măiestrie – sunt combinate cu țesături ultraușoare cu micro-texturi. Colecția prezintă, astfel, atât articole clasice care conferă eleganță vestimentară, dar și articole de îmbrăcăminte informale care aduc stilul în zona timpului liber și a călătoriilor.

Principalele culori ale colecției includ nuanțe de albastru, care se extind în indigo nobil; detalii viu colorate combinate cu nuanțe de tutun rafinat, atemporal și nuanțe naturale, precum și o gamă largă de gri atât în abordarea formală cât și în cea casual.

Materiale îmbunătățite prin structuri inovatoare, cum ar fi țesăturile fără precedent produse special pentru Boggi Milano pentru linia „BOGGI EXCLUSIV”, caracteristică costumelor clasice sau slim fit – o caracteristică constantă a colecțiilor Boggi Milano.

Denimul este reinterpretat, de data aceasta cu accente esențiale, elegante, clasice utilizate în colecția avangardistă „REVOLUȚIE INDIGO”. Culoarea indigo, în diferite texturi, joacă un rol-cheie și reflectă dorința de a submina în continuare convențiile mai rigide ale ținutelor formale pentru bărbați cu abordări creative și ironie.

Materialele pentru sacou și costum sunt mai greu de identificat în linia „FRUMUSEȚE IMPONDERABILĂ”, așa cum este ilustrat de jacheta nestructurată, ușoară, fără căptușeală din bumbac, fără ornamente sau pânză și de jacheta mată din lână ultraușoară vopsită pentru un look vintage conferit de o tehnică specială de vopsire. Tema continuă cu o jachetă surprinzător de ușoară, cântărește mai puțin de 200 g, și cei mai moi mocasini din piele de căprioară, care pot fi pliați și puși în buzunar.

Immagini 213

Confort total, fără a sacrifica eleganța și stilul contemporan, este tema comună și spiritul colecției „JERSEY COOLNESS”. Această definiție încapsulează și descrie articolele de îmbrăcăminte care stabilesc, în primul rând, un concept de confort atractiv cu un element al unei filosofii complet diferite: treningul (articolele pentru antrenament).

Această idee de confort se exprimă și prin utilizarea de țesături din bumbac și mătase moale într-o jachetă sport: țesăturile vopsite sunt combinate cu o paletă de culori de vară precum albastru, coral, culoarea tutunului, nisipiu și portocaliu.

Dungile și punctele predomină pe cămăși, combinate cu țesături din texturi specializate și reprelucrate, acordând o atenție specială gulerelor personalizabile Windsor, Milano, Tokyo și New York. Printre materialele disponibile, se numără și materialul Ice Cotton, din bumbac pur, care respinge razele soarelui.

Tricoul polo, cel mai vândut item, este potrivit pentru o ținută mai puțin formală, dar fără a sacrifica forma. Ultraușor, în model jacard sau culori clasice solide care includ magenta, verde și roșu, este disponibilă în mai mult de 100 de variații de modele, țesături și culori.

Boggi Milano se axează întotdeauna pe satisfacerea cerințelor bărbatului care călătorește, fie pentru muncă sau de plăcere. Prin urmare, această colecție este dedicată, de asemenea, practicalității fără a sacrifica gustul și calitatea. Linia „CĂLĂTORUL SMART” include haine de ploaie și hanorace impermeabile la apă, anti-vânt, cu o atingere de mătase. Articolele de îmbrăcăminte au caracteristicile de performanță ale hainelor de primăvară pentru exterior, dar sunt ușor de împăturit, precum tricotajele, pentru a fi transportate în valiză fără nicio problemă.

#LIFESTYLE: Marca pentru stil de viață oferă o calitate dinamică, superioară și linii contemporane. Boggi Milano dedică această gamă celor care preferă un stil casual independent de tendințe, cu hanorace mix-and-match, cămăși PIQUÉ, tricouri și cămăși Henley în alb, albastru, gri solid sau melanj, care pot fi purtate individual sau împreună, în contrast sau în culori asortate, toate cu un numitor comun: libertatea absolută de alegere atât în îmbrăcăminte, cât și când este vorba despre stilul de viață preferat.

Colecția „NUANȚE DE VARĂ” include mai multe modele estivale cu broderie din flori pe tricouri polo și bermude mai scurte, cu pliuri. În plus față de aceste desene sau modele, accesoriile sunt o caracteristică esențială din ce în ce mai importantă: borsete și cravate viu colorate cu imprimeuri florale, pantofi și curele din piele de căprioară netedă sau piele de vițel imprimată. Noua colecție Boggi Milano, la puterea a doua, cu o interacțiune de contraste, îndeamnă la o nouă atitudine mai îndrăzneață, orientată către sărbătorirea diferitelor stiluri de viață.Immagini 282

Citeste si...

Volkswagen Atlas Cross Sport și Atlas Tanoak vizează piața din SUA
Test Drive: Nissan Navara N-Guard – Lifestyle versatil

Lasa un comentariu:

Comentarii