Advertisement
STIRI — iunie 8, 2017 at 4:52 pm

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series – 607 CP îmbrăcați exclusivist

by

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series este disponibil și în România În România, la prețuri ce pornesc de la 223.996 euro, fără TVA.

OPEN high_911_turbo_s_exclusive_series_2017_porsche_ag (9)

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series este o creație a diviziei Porsche Exclusive Manufaktur, cunoscută în prealabil drept Porsche Exclusive. Această divizie este specializată în îndeplinirea cerințelor speciale ale clienților și răspunde de modelele în ediție limitată. Iar Porsche 911 Turbo S Exclusive Series este o ediție limitată la doar 500 de exemplare, care vor fi croite atât după pofta de adrenalină, cât și după cele mai elevate exigențe și preferințe ale clienților.

În primul rând, Porsche 911 Turbo S Exclusive Series dispune de o variantă de 607 CP și 750 Nm a motorului de 3,8 litri boxer biturbo, cu șase cilindri. Concret este vorba despre o creștere cu 27 CP a resurselor față de motorul standard al modelului Turbo S. Pentru a ajuta șoferul să controleze avalanșa de putere, Porsche 911 Turbo S Exclusive Series este dotat standard cu sistemul de frânare cu discuri ceramice PCCB, șasiul sport cu Porsche Active Suspension Management (PASM) și pachetul Sport Chrono. De asemenea, roțile spate sunt la rândul lor direcționabile și nu lipsește sistemul Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), care au un rol important pentru manevrabilitate și stabilitate.
Sprintul 0-100 km/h este făcut în doar 2,9 secunde, iar în 9,6 secunde se ajunge de la 0 la 200 km/h. Viteza de top este de 330 km/h.

high_911_turbo_s_exclusive_series_2017_porsche_ag (2)

La exterior Porsche 911 Turbo S Exclusive Series se distinge prin aerokit-ul Turbo, cu eleron, spoiler spate nou, fantele de aer cu finisaj de carbon și evacuare dublă din oțel inoxidabil vopsit în negru. Modelul de prezentare este vopsit în nuanța exclusivistă Golden Yellow Metallic, dar sunt disponibile și alte culori pentru caroserie.Un efect vizual puternic îl au și jantele de 20 inci, oferite standard, cu mecanism central de fixare, vopsite în negru și cu contur Golden Yellow Metallic, realizat printr-o nouă tehnologie cu laser.

Porsche se laudă și cu măiestria și rafinamentul cu care a fost personalizat și habitaclul lui 911 Turbo S Exclusive: “Scaunele sport cu reglare în 18 direcții sunt tapițate cu două straturi de piele perforată. Stratul inferior are două dungi Golden Yellow, creând un efect vizual unic. Cusăturile și siglele Turbo S de pe tetiere sunt de asemenea, realizate prin tighel în contrast Golden Yellow, iar tapițeria plafonului este fabricată din Alcantara, cu două benzi Golden Yellow. Un fir fin de cupru este încorporat în elementele de accent cu finisaj de carbon, incluse în pachetul special pentru interior. Plăcuța care indică numărul de serie limitată, poziționată pe partea laterală a scaunelor pasagerilor, subliniază caracterul exclusivist al mașinii. Pragurile ușilor, de asemenea finisate în carbon, sunt prevăzute cu inscripția Exclusive Series, iluminată.”

high_911_turbo_s_exclusive_series_2017_porsche_ag

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series este asortat și cu un ceas creat special de Porsche Design. Este pentru prima oară când Porsche Design proiectează un ceas dedicat unui model în ediție limitată. Ca și modelul sport, ceasul va fi produs în doar 500 de exemplare. Specificațiile ceasului sunt următoarele: „Carcasa este realizată din titan ușor, iar învelișul negru din carbură de titan subliniază designul său sport. Cadranul din carbon este inspirat de benzile cu textură de carbon regăsite pe 911 Turbo S Exclusive și este finisat în aceeași vopsea utilizată pe vehicul. Designul rotorului este modelat după jantele modelului 911 Turbo S Exclusive și vopsit în culoarea originală. Mecanismul ceasului include un element tipic Porsche, iar emblema Porsche este și ea prezentă pe elementele mobile.”
Nu în cele din urmă, clienții lui Porsche 911 Turbo S Exclusive Series se vor bucura și de finețea setului de genți de voiaj creat din piele Exclusive Series.

Citeste si...

Porsche 911 R – Sport în formă pură cu 500 CP și transmisie manuală
Dunlop Sport Classic – Noua anvelopă dedicată mașinilor din anii '50-'70

Lasa un comentariu:

Comentarii