Advertisement
STIRI — ianuarie 7, 2015 at 12:33 pm

Noul Audi Q7 – a doua generație

by

Audi Q7 exterior2

Noul Audi Q7 este considerat ca fiind cel mai ușor model din clasă sa, cântărind 1.995 kg în varianta de motorizare 3.0 TDI. Noul Audi Q7 este mai ușor cu 325 de kg decât predecesorul său și e mai eficient cu aproximativ 26 de procente.

Noul Audi Q7 are un coeficient aerodinamic (de care absolut nimeni nu este interesat) de 0,32, iar în ceea ce privește dimensiunile, noua generație este mai scurtă cu 37 mm și mai îngustă cu 15 mm. În ciuda faptului că este puțin mai mic decât generația precedentă, noul Audi Q7 oferă mai mult spațiu interior pentru pasageri.

Că tot vorbim de interior, noul Audi Q7 beneficiază de ultima versiune a sistemului multimedia MMI Infotainment. În plus, odată cu noul sistem MMI au fost îndepărtate și câteva dintre butoanele aflate pe consola centrală pentru ca bordul să nu arate ca un brad de crăciun. SUV-ul german va fi echipat standard cu un sistem audio BOSE, iar cei cu dare de mână se pot orienta către sistemul audio opțional Bang & Olufsen Advanced Audio System cu sunet 3D și 23 de boxe care dezvoltă 1.920 watts.

În spate, pasagerii se pot delecta cu un sistem de entertainment pentru locurile din spate alimentate de un procesor Nvidia Tegra 4. Acesta beneficiază de o cameră video full HD, spațiu de stocare de 32GB ca să îți încarci melodiile și filmele tale preferate și conectivitate Bluetooth.

La capitolul motorizări, noul Audi Q7 va putea fi echipat cu motorul diesel 3.0 TDI care dezvoltă 272 CP și care oferă 600 Nm. În această versiunea, Audi Q7 accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,3 secunde, atinge o viteză maximă de 5,7 l/100 km, are un consum mediu de 5,7 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt limitate la valoarea de 149 g/km.

Audi pune la dispoziție și un propulsor pe benzină 3.0 TFSI de 333 CP și 440 Nm, ce permite noului Audi Q7 să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde și să atingă o viteză maximă de 250 km/h. În ceea ce privește consumul, motorul 3.0 TFSI reușește un consum mediu de 7,7 l/100 km și emite doar 179 g/km de CO2.

Se zvonește că noul Audi Q7 va putea fi echipat și cu o versiune mai slabă a motorului 3.0 TDI (de 218 CP și 500 Nm), dar și cu un motor pe benzină 2.0 TFSI disponibil pentru piața americană și asiatică.

Cea mai importantă răbufnire tehnologică o reprezintă versiunea Audi Q7 e-tron. Este vorba de un plug-in hibrid diesel, primul hibrid diesel al mărcii, care oferă o putere combinată de 373 CP și 700 Nm. Sistemul hibrid este constituit din motorul diesel 3.0 TDI de 258 CP și dintr-un motor electric care dezvoltă 94 kW. Audi Q7 e-tron Quattro Plug-in Hybrid este echipat standard cu o transmisie automată cu opt rapoarte și cu sistemul de tracțiune integrală quattro AWD. Versiunea hibridă a noului Audi Q7 atinge primii 100 km/h în 6,0 secunde și dacă am fi copii, chiar am crede că are consum de doar 1,7 l/100 km. Conform datelor tehnice, varianta hibrid poate rula 56 de kilometri cu ajutorul motorului electric.

Noul Audi Q7 va putea fi comandat în Germania în primăvara acestui an și va avea un preț de pornire de 61.000 de euro.

Citeste si...

Opel Mokka X – Modernizare pe toate planurile
Baume & Mercier Capeland Shelby Cobra – În memoria unei legende americane

Lasa un comentariu:

Comentarii