Advertisement
STIRI — mai 18, 2017 at 6:08 pm

Noua Mazda CX-5 a sosit în România cu prețuri de la 22.490 de euro cu TVA

by

A doua generaţie a popularului SUV Mazda CX-5, lansat pe piaţa europeană în cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este acum disponibilă la toți dealerii autorizaţi Mazda din România.

All-new-CX-5

Mazda CX-5 aduce o evoluție tehnologică consistentă după cum se reflectă și din dotările cuprinse de cele 5 niveluri de echipare, denumite Emotion, Challenge, Attraction, Revolution și Revolution Top.
Încă de la echiparea de bază sunt incluse standard faruri LED cu spălător, pilot automat, banchetă spate cu spătar ajustabil, asistent inteligent de frânare în oraș (SCBS) și sistemul Mazda G-Vectoring Control. Acesta din urmă îmbunătățește comportamentul mașinii în viraje, ajustând cuplul la acțiunile sistemului de direcție, controlând forțele de accelerație laterale și longitudinale și optimizând sarcinile verticale la care este supusă suspensia fiecărei roți în parte. Prima generație Mazda CX-5 este apreciată drept unul dintre SUV-urile compacte cele mai plăcute de condus. Sistemul Mazda G-Vectoring Control este una dintre caracteristicile tehnice prin care inginerii Mazda se asigură că noul CX-5 își păstrează această reputație. În acest sens contribuie și transmisiile cu șase trepte SKYACTIV-MT și SKYACTIV-Drive și noua generație a sistemului de tracțiune integrală i-ACTIV, disponibile în funcție de motorizare. Propulsorul diesel SKYACTIV-D de 2.2l în varianta de 150 CP poate fi comandat cu ambele tipuri de transmisie și cu tracțiune 4×2 sau 4×4. Același diesel dar cu 175 CP este propus doar cu tracțiune integrală, dar clienții pot alege tipul cutiei de viteze. Motorizarea pe benzină, SKYACTIV-G de 2l, livrează 165 CP în varianta cu tracțiune față, sau 160 CP când se optează pentru tracțiune integrală.
Mazda subliniază că noul CX-5 preia de la prima generație sistemul i-STOP, iar de la Mazda6 sistemul i-ELOOP, de captare a energie de frânare, ambele contribuind la reducerea consumului. De exemplu, un model configurat cu motorizarea diesel de 150 CP și transmisie manuală este creditat cu un consum de 5 l/100 km în varianta cu tracțiune pe puntea față și cu 5,4 l/100 km în cea 4×4.

SUV-ul compact a evoluat și la capitolul sisteme de asistare a condusului. Disponibile în premieră pe CX-5 sunt sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) și Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră și vizuală. Lista de dotări este completată de sistemul de alertă șofer (DAA), sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSM), sistemul de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA), sistemul de asistență la depășirea benzii de rulare (LAS), noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcția Stop and Go și farurile LED adaptive (ALH).
În ceea ce privește dotările de confort și infotainment, CX-5 oferă în funcție de nivelul de echipare volan încălzit, parbriz degivrat în zona ștergătoarelor, sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, ecran color tactil de 7″, centru de comandă HMI, smart key sau cameră video pentru marșarier și senzori parcare față-spate. Iar echiparea cea mai amplă, denumită, Revolution Top, include scaune față reglabile electric și scaun șofer cu memorie, tapițerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display color cu proiecţie pe parbriz.
Pentru detalii complete despre noua generație Mazda CX-5 vă invităm să accesați site-ului oficial www.mazda.ro.

Citeste si...

Audi R18 nu renunță la diesel în Le Mans
Simona Halep conduce un Mercedes-AMG S63 4MATIC Cabriolet pe durata sezonului cald

Lasa un comentariu:

Comentarii