Advertisement
STIRI — ianuarie 18, 2016 at 3:48 pm

Manifesto prefigurează Ferrari-ul anului 2040

by

50 dintre cele mai bune școli de design din lume s-au întrecut pentru a concepe designul modelelor Ferrari din 2040.

160035-car-Ferrari-concorso-design-GranPremio_Manifesto_Barthly--1280x0_G1DG8G

Designul oricărui Ferrari este făcut să ne seducă și să ne stârnească imaginația. Supersportivele din Maranello sunt mereu o combinație între elemente care redau identitatea și tradiția mărcii și idei care deschid noi orizonturi estetice. Iar acest lucru a fost cu atât mai evident în cea de a treia ediție a concursului de design Top Design School Challenge, care a avut drept subiect conceperea Ferrari-ului pentru anul 2040.
În prima fază a concursului au fost înscrise nu mai puțin de 50 de școli de design. Dar în finală au rămas doar creațiile a 4 institute, care au prezentat câte 3 proiecte.
Juriul concursului are o componență la fel de spectaculoasă ca și proiectele finaliste, grupând pe lângă designer și ingineri ai mărcii și colecționari Ferrari sau celebrități din muzică și motorsport.

Așadar, Sebastian Vettel, Nick Mason (Pink Floyd), Jay Kay, Paolo Pininfarina Nicola Boari, Franco Cimatti, Aldo Colonnetti, Rodolfo Gaffino Rossi, Flavio Manzoni și Andrea Militello au acordat premiul cel mare, intitulat Gran Premio Assoluto, proiectului “Manifesto” realizat de șase studenți ai ISD-Rubika din Valenciennes, Franța. Echipa formată din trei studenți francezi (Michael Barthly, Grimaud Gervex și Jean Baptiste Epinat) și trei belgieni (Michael Kalyvianakis, Stanislas Oleksiak, și William Stock) a propus o mașină care într-adevăr pare sculptată de aer, după cum se arată și în clipul video de prezentare a acestui proiect.

Manifesto a câștigat votul juriului prin faptul că oferă un concept cursiv și complet, pentru exterior, habitaclu și sistem de propulsie. De asemenea, accesul în acest automobil conceptual se face prin deschiderea spectaculoasă a cabinei. Practic, cupola sa se despică în două secțiuni care se ridică spre spatele mașinii.

Proiectul “FL” conceput de Roman Egorov a primit o mențiune special din partea juriului. Este singurul proiect care tratează doar habitaclul, dar oferă o perspectivă captivantă pentru integrarea noilor tehnologii de interacțiune între om și automobil.

Pe baza votului online, juriul a acordat și un premiu special proiectului “de Esfera” care a fost creat de studenții Chae wook Lee, Ha kyoung Yeom și Woo jin Jung de la Universitatea Hongik din Seul, Coreea de Sud.

160030-car-Ferrari-concorso-design-PremioSpeciale_DeEsfera_ChaeW-1280x0_CF7UST

Citeste si...

Richard Mille RM 50-03 McLaren F1 – Un ceas inspirat din monoposturile de Formula 1
Hyundai Tucson – Bestseller actualizat

Lasa un comentariu:

Comentarii