Nissan are Infiniti, Toyota are Lexus, VW are Audi, iar acum Hyundai are Genesis. Chiar dacă la bază avem niște branduri de mase, se pare că piața mașinilor premium este tot mai atractivă și mai bănoasă în vreme de criză.
Hyundai a decis să ia foarte în serios brandul Genesis și se angajează să-l transforme în ceva interesant, cel puțin ca idee, pentru că produsele nu au fost validate încă. Bineînțeles că în comunicatul de presă acesta ar reprezenta un „lux concentrat în jurul omului”, de parcă cei care cumpără produse de lux se gândesc la topirea ghețarilor și nu la confortul lor. Totodată, va oferi, cum altfel, „cele mai înalte standarde de performanță, design și inovații”. Noua marcă vrea să intre în piața premium cu șase modele – G90, G80,G70…și tot așa în ordine descrescătoare. Probabil că vom vedea pe lângă Genesis, Genesis Coupe și Equus și câteva crossovere sau SUV-uri, pentru că vânzările sunt în trend crescător în acest segment.
Șeful de design de la Hyundai, Peter Schreyer, va fi asistat începând cu anul viitor și de Luc Donckerwolke, cel care a semnat designul mai multor mașini din grupul VW – Lamborghini Diablo, Murcielago, Gallardo, Seat Ibiza, Bentley Flying Spur sau Audi R8 fiind câteva dintre ele. S-ar putea să iasă ceva frumos, cine știe…
Sursa – Worldcarfans