Advertisement
STIRI — ianuarie 20, 2016 at 10:07 am

DS 3 – Seducție cu fler modern

by

DS 3 este bestseller-ul mărcii DS, iar puterea sa de seducție este împrospătată cu detalii estetice și de parsonalizare, precum și cu tehnologii avangardiste.

DS 3 facelift

Din 2010 până în prezent, DS 3 a sedus cu farmecul său parizian 390.000 de client, fiind cel mai bine vândut model al mărcii DS, care a acumulat până în present vânzări de peste 600.000 de mașini.

Iar acum DS 3 este împrospătat cu detalii estetice, o paletă de mai largă de opțiuni de personalizare, motorizări noi și sisteme de conectivitate și asistență a condusului.

Cea mai evidentă modificare la nivelul designului o reprezintă grila DS Wings. Farurile includ atât proiectoare Xenon, cât și LED, astfel că se obține un consum de energie cu 50% mai mic în cazul fazei scurte și 67% pentru faza lungă. Și stopurile includ tehnologie LED.

Clienții pot opta acum pentru 78 de combinații cromatice pentru exterior, plafonul și caroseria putând fi vopsite în culori diferite. În cazul modelului DS 3 Cabrio se oferă patru variante de culoare pentru plafonul textil retractabil.

DS 3 facelift

 

La interior, rafinamentul acestei citadine șic este subliniat de noile versiuni și combinații de tapițerii. Sunt disponibile pile Nappa, scaune cu cusătură care imită zalele brățării metalice ale unui ceas de mână, gravuri cu laser pentru plașa de bord (o opțiune de personalizare oferită și pentru carcasele oglinzilor exterioare). Și conectivitatea a evoluat considerabil. În planșa de bord a fost încorporat un ecran tactil de 7 inci, care afișează meniurile de conectare la smartphone intermediate de funcția Mirror Screen. Acest sistem este acum compatibil atât cu Apple CarPlay, cât și cu telefoanele Android (prin MirrorLink). De asemenea, prin aplicația MyDS, posesorul unui DS 3 poate vedea pe smartphone informații despre intervalele de service, consumul de combustibil sau chiar locații de parcare. Aplicația MyDS este disponibilă pentru Android și iOS.

Din prima parte a lui 2016 DS 3 va putea fi echipat și cu DS Connect Box care va include următoarele servicii:

Pachetul SOS și asistență – face automat apeluri de urgență sau pentru asistență, când este necesar un serviciu de urgență.

Pachetul de monitorizare – un manual virtual care folosește informații tehnice generate de mașină și monitorizează consumul și intervalele de service pentru a oferi inclusiv sfaturi de mers mai eficient.

Pachetul de localizare pe hartă – localizarea mașinii cu opțiunea de a trimite email-uri când automobilul iese dintr-o zonă geografică, sau când intră în acea zonă.

Pachet de urmărire – în cazul în care mașina este furată, trimite poliției date despre localizarea acesteia.

CL 15.103.003

Totodată, lista dotărilor de siguranță include acum sistemul Active City Brake, care poate frâna automat mașina chiar și până la oprire, dacă senzrul montat în partea de sus a parbrizului detectează o posibilă coliziune cu un obiect din fața lui DS 3, precum un automobil staționar. Sistemul funcționează până la viteze de 30 km/h. Și, înainte de a decelera automat mașina, pregătește frânele în modul de urgență pentru a garanta eficiență maximă în cazul în care șoferul apucă să apese pedala de frână.

În ceea ce privește motorizările, noutățile le reprezintă propulsorul turbo PureTech 130 S&S pe benzină, care are trei cilindri, dezvoltă 130 CP și 230 Nm și este cuplat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte.

DS 3 primește și o nouă cutie de viteze automată pentru motorul PureTech 110 S&S. Vțrful de gamă este DS 3 Performance, cu un motor 1.6 THP S&S cuplat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte etajate scurt. Acesta produce 208 CP și 300 Nm. Caracterul sport al lui DS 3 Performance este susținut și de diferențialul Torsen, suspensiile coborâte cu 15 mm, ecartamentele lățite și frânele cu discuri mărite (323 mm pe puntea față și 249 mm pe spate).

Citeste si...

Renault Duster Extreme – Viziunea unui off-roader extrem
VIDEO: Noua generație Renault Clio – Primele informații și imagini oficiale

Lasa un comentariu:

Comentarii