Advertisement
STIRI — august 4, 2016 at 10:30 am

Anvelopa Dunlop RoadSmart III va echipa motocicleta de suport din cursele de ciclism organizate de revista “Ciclismo a Fondo”

by

Datorită rezistenței la uzură și performanțelor înalte, anvelopa Dunlop RoadSmart III a fost selectată de revista “Ciclismo a Fondo” pentru a echipa motocicleta de suport din cursele de ciclism pe care le organizează în 2016.

article-dunlop-road-smart-iii-neumatico-sport-turismo-56f13f6003f65

Dunlop este partener în calendarul competițiilor de ciclism organizate de publicația “Ciclismo a Fondo”, iar noua anvelopă de sport touring Dunlop RoadSmart III va echipa motocicleta Kawasaki Versys 1000. RoadSmart III oferă un standard înalt de manevrabilitatea și aderență și, conform Dunlop, durabilitatea sa este cu până la 82% mai mare decât a anvelopelor concurente. Toate acestea sunt atribute care răspund solicitărilor ridicate pe care le întâmpină motociclete de suport, fiindcă acestea străbat distanțe foarte lungi pe parcursul unei competiții și trebuie să fie ușor de manevrat pentru a servi organizatorilor și echipelor media (foto-video).

Dunlop RoadSmart III se distinge prin patru inovații:
– un profil al benzii de rulare cu un nou tipar de caneluri
– o bandă de rulare unică, cu caneluri interconectate (iGT)
– compusul de ultimă generație cu nano tehnologie
– noua carcasă cu strat de celofibră și profilul pentru roata față

dunlop roadsmart III

Profilul inovativ al benzii de rulare are un nou tipar cu unghiuri de caneluri care optimizeză rigiditatea benzii de rulare, asigurând o uzură uniformă pentru a menține performanța pe durata de viață a anvelopei.

Canelurile interconectate ale lui Dunlop RoadSmart III au capacitatea de a evacua mai multă apă decât reușeau anvelopele predecesoare, pentru a oferi aderență și manevrabilitate crescută. Dunlop subliniază că inclusiv atunci când anvelopa este uzată, canelurile evacuează apa rapid și eficient.

Pentru a obține compusul optim pentru umărul anvelopei RoadSmart III și partea centrală a acesteia, Dunlop a creat nu mai puțin de 53 de variații. Iar rezultatul a fost un compus de tip MultiTread, cu un amestec unic de tri-polimeri și cu o mare dispersie a mixului de siliciu, ceea ce se traduce printr-o rezistență foarte ridicată la uzură și o aderență semnificativ îmbunătățită mai ales pe carosabil umed. Dunlop mai precizează: „Compusul oferă de asemenea o flexibilitate crescută la temperaturi joase, oferind o mai mare încredere motocicliștilor. Acest lucru este cu deosebire important în sectorul anvelopelor de sport touring, unde percepția și răspunsul de tip ‘all weather’ sunt necesare. Compusul din zona centrală a anvelopei este caracterizat de un polimer multi-molecular mai lung, ce ajută la îmbunătățirea legăturii moleculelor de cauciuc.”

Nu în cele din urmă, Dunlop explică rolul major pe care îl au noua carcasă cu strat de celofibră și profilul pentru roata față: „Anvelopa are un design al carcasei complet nou cu strat de celofibră, ce dă o mai mare precizie direcției și care cere o forță de direcție semnificativ mai mică din partea motociclistului. Aceasta prezintă de asemenea beneficiul unei rigidități crescute și dă o uzură uniformă de-a lungul anvelopei. Această tehnologie este un factor major pentru îmbunătățirea semnificativă a kilometrajului. În plus, designul carcasei reduce timpul de încălzire necesar. Mai departe, acest lucru s-a dovedit că reduce variația în efortul de a ține direcția pe care trebuie să îl depună motociclistul între variațiile de temperatură de la rece la cald. ”

Citeste si...

Lexus LC 500 nu știe ce înseamnă să fii banal
Chronoswiss Regulator Alfa Romeo Quadrifoglio Edition – Un tribut dedicat berlinei sport Giulia Quad...

Lasa un comentariu:

Comentarii