Advertisement
RETRO — martie 28, 2013 at 12:55 pm

Drumul spre Glorie

by

Caption orig.: Werk Sindelfingen, Gruppen, Der Karosserie-Chefkonstrukteur Walter Häcker bei einer Besprechung mit seinen Mitarbeitern am Modell 1:10 des MB 190 SL, März 1955.Maximilian Edwin Hoffman a petrecut ore întregi încercând să convingă Consiliul Director al Daimler-Benz să construiască o mașină sport cu un preț rezonabil, pentru piața americană.

Mercedes-Benz 190 SL a obținut oficial undă verde pe 2 septembrie 1953, în cadrul unei întruniri de consiliu care avea să-l numească pe antreprenorul american partenerul responsabil cu pătrunderea în State a Mercedes-Benz.

Modelul, la început socotit fără șanse de reușită de către însuși nașul de peste ocean, trebuia, alături de legendarul frățior 300 SL Gullwing, să deschidă ușile pieței americane pentru cel dintâi constructor de automobile din lume.

Cele două modele au debutat oficial la New York, în 1954, intenția fiind aceea de a câștiga inima și conștiința publicului american cu o mașină sport, elegantă, cu un design incitant și o etichetă de preț accesibilă.

Lansarea nu a rămas fără ecou, iar publicațiile vremii, precum Auto Motor și Sport, considerau noul Mercedes-Benz 190 SL o sportivă rapidă și elegantă, adaptată perfect și unei utilizări cotidiene. Mai mult, Das Automobil era de părere că „poți deține o asemenea mașină numai cu sufletul – aruncă un soi de vrajă asupra proprietarului ei“.

Iar judecând în zilele noastre, strămoșul lui SLK, în aura timpului, este cu atât mai fascinant •

Mercedes-Benz 190 SL (W 121, 1955 bis 1963). Zeitgenössisches Werbefoto aus den 1950er-Jahren auf der Insel Sylt.Mercedes-Benz 190 SL (W 121, 1955 bis 1963).Mercedes-Benz 190 SL (W 121, 1955 bis 1963). Werbeanzeige von 1955 für die USA.Mercedes-Benz Typ 190 SL (W 121, 1955 bis 1963). Titelseite des Prospekts von 1955.Mercedes-Benz Typ 190 SL Roadster (W 121, 1955 bis 1963) an der Mercedes-Benz-Vertretung in Hongkong. Am Lenkrad Douglas Steane, der im November 1956 mit diesem Typ das Rennen im Großen Preis von Macao gewinnt.Mercedes-Benz 190 SL (W 121), 1955-1963), Werbeanzeige, veröffentlicht in Von links nach rechts: Der Karosserie-Chefkonstrukteur Walter Häcker mit den Konstrukteuren Günther und Ebnet an einem Modell im Masßstab 1:10 des Mercedes-Benz 190 SL (W 121) im März 1955.Der Mercedes-Benz 300 SL (W 198 I, vorn) und der Typ 190 SL (W 121) dominieren den Stand des Importeurs Maximilian Hoffman auf der New Yorker „International Motor Sports Show“, die am 6. Februar 1954 eröffnet wird.Mercedes-Benz Vertretung in Chicago, um 1955, von Maximilian Edwin Hoffman, Mercedes-Benz Importeur für USA in den 1950er-Jahren und Initiator der Fahrzeuge 300 SL (W 198 I), 300 SL Roadster (W 198 II) und 190 SL (W 121).

Citeste si...

Porsche a lansat trilogia 918 Spyder
Eagle Spyder GT – Farmec clasic, performanțe moderne

Lasa un comentariu:

Comentarii