Advertisement
PICTORIALE — noiembrie 26, 2015 at 3:14 pm

Skoda Superb si Adrian Nartea – Nemuritorul de rand

by

Nemuritorul de rand

Puține modele din segmentul mediu se pot lăuda cu rafinamentul, eleganța și spațiul noului Superb. De fapt, eu nu mai știu niciunul.

De-a lungul ultimilor ani, Skoda a fost unul dintre producătorii auto care a știu cum să ridice mereu standardul modelelor sale, iar acest lucru este cât se poate de clar atunci când privim datele despre vânzări. Modelul Superb, vârful de gamă al cehilor, nu face nici el excepție, iar noua generație reușește să ne surprindă. Plăcut.

Deși designul nu este unul radical modificat, Skoda Superb vine cu o serie de elemente redesenate care contribuie din plin la aspectul elegant și rafinat al modelului, în timp ce partea frontală nu duce lipsă de agresivitate.

Important este că Skoda a reusit să îmbunătățească liniile Superb-ului, fără să mizeze pe sportivitate și pe liniile ascuție, deseori exagerate, care vin odată cu acest tip de design.

Skoda Superb este impunător, dar fără să iasă în evidență. Este dinamic, dar nu intimidează. Este construit din proporții perfecte, arce de cerc și linii fluide, care nu fac altceva decât să-i creeze exact aspectul de care avea nevoie.

În interior, lucrurile mențin tendința de design a exteriorului. Ergonomia este în prim plan, iar calitatea materialelor și a finisărilor te fac să crezi că te afli la volanul unui model din segmentul premium. Sunt foarte puține indiciile care îți aduc aminte de faptul că Skoda Superb este însă un model de clasă medie.

skodasuperb7

Model: Adrian Nartea și Roxana Paraschivoiu
Vestimentație: Adina Buzatu și Stephan Pelger

skodasuerb3

„Simply Clever“ nu este doar o idee de marketing menită să-ți capteze atenția. Și îți dai seama de asta imediat cum ai urcat la bordul noului Superb.

Acestea fiind spuse, mai ales în versiunea de echipare Laurin & Klement, Skoda Superb se simte ca un model dintr-o clasă superioară. Totul, de la forma scaunelor, de la poziția la volan, până la senzația pe care ți-o oferă atingerea comutatoarelor este gândit pentru a-ți asigura o călătorie cât mai plăcută.

Iar atunci când sub capotă ai un diesel vânjos, de 2,0 litri, dar care dezvoltă 190 CP, cuplat unei transmisii automate cu șase rapoarte, lucrurile tind să devină din ce în ce mai bune.

În versiunea testată de noi, Skoda Superb accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,7 secunde și are o viteză maximă de 234 km/h, așa că nu te vei putea plânge niciodată de lipsă de putere. Mai ales că ai la dispoziție și 400 Nm de la 1.750 de roații pe minut.

În concluzie, Skoda Superb a rămas aceeași mașină care oferă mai mult decât îi ceri. Iar asta nu se întâmplă foarte des •

Date tehnice Mercedes-Benz CLS250:

Preț de listă (cu TVA): de la 36.033

Putere (CP): 190/3.500

Cuplu (Nm): 400/1.750

0-100 km/h (s): 7,7

Viteză maximă (km/h): 234

Consum mediu (l/100 km): 4,6

Emisii CO2 (g/km): 119

Citeste si...

Călin Goia si Seat Leon FR: Respect reciproc
Iulia Albu și MINI John Cooper Works: Arta capriciilor

Lasa un comentariu:

Comentarii