Advertisement
PICTORIALE, Pictoriale Ladies in Motion — august 25, 2015 at 2:36 pm

Andreea Esca & Mercedes-Benz Clasa C – Puterea Elegantei

by

Andreea Esca16

Noul Mercedes-Benz Clasa C te poate duce într-o lume în care să uiți de cei din jur, să te afunzi în visare. Andreea Esca ne povestește despre Clasa C din perspectiva celei care îl cunoaște cel mai bine.

Se întâmplă deseori să cădem pe gânduri, într-o reverie spontană, adusă pe nesimțite de o stare lipsită de încordare, relaxată, naturală, fără nicio legătură cu tumultul cotidian. În mijlocul unui București prăfuit, pe Aleea Aurora, aproape de Cișmigiu, vei găsi unul dintre puținele locuri care te pot izola de învălmășeala și zgomotul unui oraș aflat într-o continuă dezvoltare. Cochet, elegant, parcă puțin înghesuit de vilele din jurul său, Hotel Epoque ne este gazdă pentru o ședință foto demult așteptată: Andreea Esca, alături de Mercedes-Benz Clasa C.

În ultima vreme, Mercedes-Benz a reușit să deseneze și să construiască o serie nouă de modele care au revitalizat spiritul mărcii și care au poziționat brandul pe primul loc în topul vânzărilor din 2014 în segmentul premium, iar Clasa C a avut un rol extrem de important în realizarea acestui obiectiv. Și nici nu e greu de înțeles de ce acest sedan a reușit să-și depășească concurenții. Cu un design fabulos, inspirat din liniile vârfului de gamă, Clasă C a adus în acest segment prospețimea și calitatea care definesc practic conceptul de mașină premium. „Nu e greu să te îndrăgostești de mașina asta. Și ce e mai important e că nu e vorba doar despre o chestie de moment, superficială. Pe măsură ce o descoperi și o cunoști mai bine, Clasa C te face să înțelegi de ce marca Mercedes-Benz este atât de apreciată“, ne spune Andreea Esca înainte de primul cadru al ședinței foto. „Îți dai seama că nu mă pricep deloc la partea tehnică. Nu știu ce motor are, nu știu câți cai are, nu știu cât consumă… pe mine mă interesează doar culoarea și demarajul“, continuă Andreea Esca râzând. „Serios vorbind, nu trebuie să fii inginer să poți aprecia toate calitățile Clasei C.“

Andreea Esca11

De cele mai multe ori sigla spune 75% din povestea unei mașini, însă de data aceasta Clasa C a reușit să ducă steaua Mercedes pe culmi și mai înalte.

În versiunea pe care o conduce Andreea Esca – 220 BlueTEC –, Mercedes-Benz Clasa C dezvoltă 170 de cai-putere, așa că demarajul este așa cum ar trebui. Mașina, în combinație cu transmisia automată cu șapte rapoarte, accelerează până la sută în mai puțin de opt secunde, în condițiile în care consumul mixt variază între 4,3 și 4,5 l/100 km. Prin urmare, din punct de vedere dinamic, lucrurile sunt perfecte. „Îmi plăcea să conduc mașinile ce aveau cutie de viteze manuală. Mi se pare că te implică mai mult, că te țin în priză atunci când ești la volan. Însă, încet-încet, am descoperit că transmisiile automate îți oferă acel plus de confort și de relaxare de care ai nevoie în traficul nebun din București. În plus, în ultimii ani, tehnologia a avansat atât de mult încât cutiile automate au devenit mai rapide decât cele manuale, așa că practic nu prea mai văd rostul unui «schimător de viteze»“, ne mai spune Andreea Esca.

Lăsând la o parte designul exterior și tehnologia, probabil că cel mai impresionant lucru la noua Clasă C este interiorul. Materialele, finisările, combinația de culori și texturi și chiar sentimentul pe care ți-l oferă atingerea fiecărui buton te duc într-o lume în care concurența Mercedes-Benz încă nu a ajuns.

Andreea Esca7

Farmecul unei mașinii stă în detalii, iar noua Clasa C te încântă cu o serie de artificii de design foarte bine poziționate.

Dacă vrei să scapi de lume, de forfotă, dacă vrei să te izolezi ca într-o fortăreață mobilă, tot ce trebuie să faci e să te urci la volanul Clasei C. Rafinamentul, liniștea, sentimentul de confort și de liniște pe care ți-l oferă mașina nu sunt încă egalate în acest segment. Scaunele moi parcă de îmbrățișează în timp ce te așezi, iar în momentul în care ai închis ușa și ai pornit motorul tot ce auzi este sunetul clar și delicat al muzicii pe care o asculți. În rest, totul rămâne afară. „Se întâmplă deseori să stau pe locurile din spate și atunci mă bucur cel mai mult de mașină. Mă afund în scaun și parcă plutesc peste gropi, peste șine de tramvai și denivelări. Nu se simte absolut nimic în interior, iar acesta este un mare atu“, ne povestește Andreea Esca. „Și am condus multe mașini până acum. Prima mea mașină a fost o Dacie și eram atât de încântată de ea încât, după terminarea programului, mă ofeream să duc pe toată lumea acasă. După Dacie, am avut un Cielo și tot așa. Am luat mașinile treptat, într-o ordine firească, crescătoare, și m-am oprit la Mercedes și cred că aici voi rămâne.“

Mercede Benz Clasa C4

Sistemul multimedia al mașinii este acționat prin intermediul unui buton rotativ. Același buton este responsabil și cu acționarea și interacțiunea cu celelalte sisteme ale mașinii.

În ciuda calităților pe care le arată, Clasa C reușește să păstreze dimensiunile segmentului premium mediu, iar asta înseamnă că nu vei avea nicio problemă cu locurile de parcare. Mai mult, Clasa C a fost gândită pentru a fi cât mai ușor de condus, astfel că oferă o lejeritate și o manevrabilitate fără cusur. Practic, Clasa C se conduce mai ușor și mai bine decât multe dintre modelele din clase mai mici.

Mercedes-Benz Clasa C este una dintre cele mai bune mașini din segmentul premium și probabil că va trece destul de mult timp până va fi detronat de pe această poziție. Cu un interior de vis, cu spațiu din plin, unde te poți bucura de liniște și confort, dar și cu un design exterior care nu te poate lăsa indiferent, Clasa C atinge toate punctele sensibile și bifează toate căsuțele care contează. Din punctul meu de vedere, Clasa C este mașina perfectă și sunt convins că și pentru Andreea Esca este la fel.

Highlights:

„Dacă ar fi să-mi aleg o mașină de suflet, aș alege o decapotabilă. Probabil tot un Mercedes, dar un Clasa E Cabriolet, cu un interior închis la culoare și cu un exterior în același albastru ca acest Clasa C”

Textura tapițeriei, într-o combinație de material textil și Alcantara, construiește o imagine de top, alături de o calitate imbatabilă oferind, împreună cu forma scaunelor, un confort de invidiat.

Combinația de culori și materiale pe care interiorul Clasei C le oferă se integrează armonios în spiritul premium al mașinii, iar calitatea construcției nu lasă loc de interpretări.

Funcționalitatea și designul ecranului central sunt asemănătoare cu cele ale unei tablete.

Date Tehnice:

Preț de listă (cu TVA): de la 39.463 euro
Putere (CP): 170
Cuplu (Nm): 400
0-100 km/h (s): 7,8
Viteză maximă (km/h): 233
Consum mediu (l/100 km): 4,3-4,5
Emisii CO2 (g/km): 109

Citeste si...

Răzvan Simion și Ford Kuga - Ziua bună se cunoaște de dimineață
Dorian Popa și BMW Seria 1 - Alter Ego

Lasa un comentariu:

Comentarii