Advertisement
PICTORIALE — februarie 20, 2015 at 1:13 pm

Andi Moisescu și Mercedes-Benz GLA: Dedublare Rațională

by

Andi Moisescu3

Andi Moisescu găsește în Mercedes-Benz GLA mașina perfectă, indiferent de drum sau ocazie.

Devine dificil să găsești mașina perfectă atunci când ea trebuie să joace mai multe roluri, cu atât mai mult cu cât în ecuația alegerii intră și copiii, dar mai ales vacanțele în străinătate petrecute cu familia. Ai nevoie de o mașină spațioasă, extrem de sigură și economică pentru momentele petrecute cu familia, dar în același timp mașina trebuie să fie plăcută, rapidă și dinamică atunci când ești singur la volan.

Andi Moisescu a găsit exact ce căuta și ceva în plus: „Văd într-o mașină mai mult decât un mijloc de transport din punctul A în punctul B. Mașinile, ca de altfel toate lucrurile care mă înconjoară, sunt pentru mine branduri și fiecare brand are atributele lui. Și sunt convins că atunci când un om se urcă într-o mașină, inevitabil se asociază cu marca respectivă. Prin urmare, eu am căutat un brand compatibil cu mine sau care să spună despre mine exact ce aș vrea eu să spun despre mine. Și am ales Mercedes‑Benz gândindu‑mă foarte mult la ceea ce înseamnă această marcă și, desigur, adăugând și fascinația pe care am avut-o dintotdeauna pentru acest brand. Totul a început când aveam 19 sau 20 de ani și am urcat pentru prima oară într‑un Mercedes‑Benz. Eram proaspăt intrat la facultate și atunci mi‑am promis că, dacă va veni un moment în care îmi voi permite să dețin un Mercedes-Benz, o să am unul.“

Lansat în primăvara  trecută, modelul Mercedes-Benz GLA vine în completarea gamei Mercedes-Benz, ocupă un loc de nișă, într-o nouă clasă, cea a cross hatch-urilor, și este, practic, cea mai reușită combinație dintre o compactă clasică și un crossover. Dimensiunile sale compacte ascund un interior generos, extrem de bine echipat și finisat cu cele mai bune materiale disponibile.

În același timp, este sigur, sportiv și beneficiază și de aportul unui sistem de tracțiune integrală. „Conduc GLA-ul din 15 martie cred, deci sunt deja șapte luni. Am avut timp să «copilăresc» cu ea și după primul drum mai lung cu Mercedes-Benz GLA, în vacanță în Grecia cu familia, m-am îndrăgostit de mașină. Am încăput perfect, toți patru, cu tot cu bagaje, cu scaune de copii și am stat și trei săptămâni. Oricum, cel mai fericit am fost eu, pentru că am condus-o. A fost ocazia perfectă să o descopăr, să văd cum se comportă în tot felul de ipostaze, de la străduțe înguste la autostradă și drumuri forestiere și, sincer îți spun, nu i-am găsit niciun defect. Acum aș fi nebun să spun că nu mi-a plăcut consumul pe care mi l-a oferit, de 6,4 l/100 km pentru toată deplasarea, în condițiile în care cea mai mare parte a timpului am fost în modul Sport.

Mașina pe care o conduce Andi Moisescu este versiunea 200 CDI 4MATIC. Prin urmare, cei 136 de cai‑putere, alături de momentul motor mare, de 300 Nm disponibil de la 1.400 de rotații pe minut, asigură accelerații puternice, indiferent de viteză. În plus, transmisia automată 7G-DCT lucrează impecabil cu motorul de 2,2 litri și reușește să ofere schimbări de trepte extrem de line și de rapide.

Sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în 9,9 secunde, iar viteza maximă este de 200 km/h. „Am mers cu două Mercedes-Benz GLA până acum. Primul a fost un 220 CDI, care mi s-a părut foarte sportiv. Avea de fapt rezerva aceea de putere la care apelezi în momentul în care te lasă nervii în trafic“, ne spune Andi Moisescu râzând.

Mercedes-Benz GLA 200 CDI nu are aceeași putere, dar vine cu o calitate în plus. Parcă merge mult mai lin, mai «untos». Probabil că este o altă etajare a cutiei de viteze și asta face ca primul lucru pe care îl simți când mergi cu ea să fie confortul. Pentru un om care folosește mașina preponderent în oraș, pentru drumuri de acasă la birou, la televiziune, confortul este extrem de important. Iar dacă vrei putere, tot ce trebuie să faci este să comuți în modul Sport și totul se schimbă. De tracțiunea integrală m-am bucurat tot în Grecia, unde am făcut o escapadă pe un drum de munte, imediat după ce plouase, și am avut inclusiv ocazia de a testa sistemul de asistență la coborârea în pantă, care funcționează de minune. În concluzie, GLA este o mașină completă, care pe mine nu m-a dezamăgit cu nimic. Din contră chiar, atunci când pășești în interiorul mașinii ai o surpriză cât se poate de plăcută“, continuă Andi Moisescu.

Mercedes-Benz GLA este o mașină care se bazează pe toate atuurile oferite de un model din clasa compactă, însemnând sportivitate, eficiență, caracter practic, dar vine și cu ceva în plus. Iar acel ceva este dat de garda la sol puțin mai ridicată decât a unei compacte clasice, dar vine și cu un sistem de tracțiune integrală numai bun pentru micile escapade pe drumuri forestiere. Iar pentru că este vorba despre un Mercedes-Benz, rafinamentul, confortul și eleganța fac parte din garanția mărcii germane.

Andi Moisescu5

Adăugând acestui pachet și un interior extrem de bine pus la punct, Mercedes-Benz GLA este una dintre acele mașini pe care nu ai cum să nu ți le dorești. Este un exemplu de inovație care nu poate da roade decât atunci când ai în spate peste 100 de ani de experiență și numai dacă toate atributele care alcătuiesc mașina sunt perfecte, iar în cazul lui Mercedes-Benz GLA se pare că planetele s-au aliniat pentru a-l transforma într-un produs de succes •

 

Highlights:

Liniile fluide și arcele de cerc, completate de detaliile perfecte, transformă GLA-ul
într-o mașină aspirațională.

Mercedes-Benz GLA este mașina care împacă perfect mediul urban aglomerat cu libertatea de a conduce la drum întins.

Scaunele, cu tetiera integrată în spătar, sunt extrem de confortabile și de bine dimensionate.

Interiorul este un exemplu de claritate și design, în timp ce materialele folosite sunt, așa cum te-ai aștepta, cele mai bune.

http://www.mercedes-benz.ro

Citeste si...

Valentina Pelinel și Lexus RX 450h - Șarm în cea mai naturală formă
Dorian Popa și BMW Seria 1 - Alter Ego

Lasa un comentariu:

Comentarii